Långt inlägg denna gång :)

Hamnade här igen en snabb sväng innan jag ska ner till tvättstugan och fortsätta tvätta.. Så tråkigt! Men måste!
Sista barnkläderna att tvätta upp innan den stora dagen.. Denna gång pojkkläder ifall att. Man vet ju inte vad det blir för kön.. Jag och Mathias hoppas iallfall på att få veta imorgon när vi ska på besök på förlossningen, blir en ctg:kurva och mest troligt ett ultraljud för att se att allt är ok! Kan dom se kön så vill vi veta, det är vi överens om!

För om det är en liten kille i magen så har vi ändå några timmar på oss att inhandla pojk kläder.. för just nu drunknar vi i tjejkläder. Har massvis med bebiskläder från Felicia. Nåja, det återstår att se..


Sen när jag varit till den efterlängtade tvättstugan så ska på stan en sväng och köpa en rislampa.. lägger upp en bild senare så får ni se.. Men, bara om jag vart nöjd. Ser det tragiskt ut så får ni ingen bild ;D Haha!




Morgondagen är iallfall fullspäckad med saker att göra :( :)

- Möte tio på morgonen *heemligt möte*
- Möte kl ett på förlossningen.. besök och information inför Torsdagen.
- Packa klart min BB väska, bebisens väska är nästan klar iaf.
- Städa lite i lägenheten så den ser något sånär nice ut när vi kommer hem



Åh, sitter och grubblar över hur jag ska igenom mig nätterna på bb, uschamig!! Mathias är ju inte så direkt positiv till att sova i deras hemska sängar, han stannar helst hemma och sover med Felicia.. Jag har ju en bebis att gulla med men är inte så lätt att ta sig upp ur sängen första dagarna efter op... sen hatar jag SJUKHUS i största allmänhet. Kommer ihåg när jag fick Felicia, var på BB i fyra dagar/tre nätter.. Dom första tre dagarna hade jag såå himla ont att jag vart elak och irreterad på alla. Barnmorskor som läkare osv, alla kunde fara åt satan! Dom gjorde ALLT för mig, passade upp mig mer än dygnet runt och det dom fick tillbaka var utskällning på utskällning.. Förlåt! man blir faktiskt knäpp efter att ha svinont i många dagar! Dom är nog van vid det mesta skulle jag tro men jag har ändå dåligt samvete och ska denna gång bete mig bättre.. försöka iallafall!



Nu tvättstugan ;D

På återseende!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0