Lördag

Godmorgon du fina :) Lördag idag och städningen är igång, har bara ett barn hemma nu så då är det lättare att få saker gjorda! Min underbara är i Kalix över dagen, saknar honom som tusan. Han är den enda. Sen innan jag lägger upp lite pics så kan jag även tala om att faderskapstestet på Isabella har kommit för snart en vecka sedan, och hon är dotter till Mathias. Nu vet ni! Så ni idioter som snackat en massa annat kan bara hålla käften, som jag sagt så är jag ärlig och vill behålla min familj för vackrare finns inte! Sådeså ;D

Nu till bilderna som jag lovade! :)



Min vackra och vår dotter Isabella.



Kunde inte låta bli att köpa varsin likadan pyjamas åt dom :)
Dom var så söta!


Älskar er mina barn!

Kommentarer
Kurt

Det är väl i kväll man skruvar klockan 1 timme framåt.

2009-03-28 11:13:09



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0