Morsning korsning ;)

Godmorgon :) Här är vi uppe med tuppen.. vid sju har vi klivit upp. Som vanligt :) Tog fram den nya fårskinnet till bebisen för att se hur det ser ut osv.. men Felicia tyckte att hon skulle ha den istället så dom får väl samsas ;) Snart har vi möte, sen blir det lunch sen möte igen! Imorgon har vi inte ett barn utan TVÅ :) så, om drygt 24 timmar är bebis född.. bara vad jag antar eftersom att när jag vart planerad ett snitt med Felicia så åkte vi in 7 på morgonen och hon föddes 09.21 ;P

Förresten, köpte den där rislampan igår.. ska fota senare idag, måste ändå ta en sista bild på magen :) Ska bli så förbannat härligt att få komma i sina jeans och alla fina kläder efter förlossningen.. är en aningens less att gå omkring i mjukisbyxor och linne hela tiden :/ Ne hörrni, uppdaterar senare. Nu ska jag äta frukt :) Gott!



Dessutom hoppas jag att pappa kommer hit på Lördag så vi kan ta en fika på sjukhusfiket med hela familjen samlad och jag förhoppninsvis kan stå på benen, om inte annat får jag väl låna en rullstol ;) Haha!
Nåja, hoppas han kommer hit.. skulle glädja mig/oss. Älskar dig Pappa!



Tjing!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0