Ny tid..

för operation.. den blir av till veckan iallfall. Men vilken dag behåller vi för oss själva, orkar inte med att bli nerringd och med en massa sms som pumpar in.. utan ni lär ju se när jag inte uppdaterar min blogg på ett par dagar, då vet ni :)

Dessutom har jag och karln bestämt pojknamn nu ifall det blir en pojke ;)

Benjamin Ivan Bäckström :)

Benjamin för att det helt enkelt är ett fint namn, Ivan efter Mathias Pappa och efternamnet efter Mathias..


Vette tusan vad bebis ska heta om det blir en tjej :/



Uppdaterar kanske senare med en ny magbild som är tagen idag, nu måste jag vila iallafall..

Kommentarer
bella

Millie är väl ett gulligt namn om det blir en flickA :)

2009-03-11 17:09:27



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0