Söndag och barnledig.

Hej gulledu :)

Barnledig idag, det behövs kan jag säga.. för att bli en bättre och starkare mamma så behöver man tid för sig själv också. Snart middag och jag har absolut ingen aning om vad jag ska laga för något! Dessutom är jag den som hatar att laga mat, är alltid min vackra som fixar sådant medans jag brukar ta hand om städningen.. Blir nog fil och flingor till middag, funkar lika bra det med. Sen ska jag ta tag i köket och städa det, sen toan.

Och alla dessa nedrans kläder.. jag tycker inte att vi gör annat här än att tvätta kläder. Hujja!
Såå på Tisdag morgon är det tvättdax igen.



Sen kan jag även tala om att dop inbjudningarna är beställda :) Väntar bara på att dom ska komma sen ska vi skicka iväg dom. Skönt att det är bortgjort redan nu fast dopet först är i Juni. Har man fler än ett barn så får man ta vara på varje liten chans att göra bort viktiga saker. Skjuter man på något så blir inget gjort! Såå kom ihåg, ligg alltid steget före.. då kan inget gå snett :)

Well, nu blir det "middag". Och glass till efterrätt ;)



Puss o kram, och var rädda om varandra!

Kommentarer
Kurt

Glass är gott bara inte Felicia äter min glass.

2009-03-29 20:02:18



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0