Städ dax ;)

Godmorgon allihopa :) Har börjat ta tag i städningen nu, är just klar med köket! Lika att göra bort sådant när bebis bara sover och Felicia är på dagis.. för sen är det full rulle här i huset ;) Ska strax börja med lunchen sen fortsätta med städningen.. hade behövt ta en dusch också men det får bli när jag är klar, måste städa.. haha det är min enda chans när det är lugnt här..

Nu till lite bilder :)


Karln min innan operation, han fick vara med tills jag hade somnat! Tryggt!
I vanliga fall när man sover under op så får ingen vara med förutom personal,
men jag hade tur!


Här är jag med Isabella i magen strax innan op. Usch vilka otrevliga kläder! 
Och för att inte tala om deras hemska sockar! Jag drog då snabbt av dem!


Första bilden på Isabella :)


Min vackra familj!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0