20090505

Godmorgon, eller god förmiddag.. välj själv :) Här är städningen igång, eller mjaa.. jag vart väl just klar. Bara skura kvar :) Och en massa musik som pumpar ut ur högtalarna, utan det kan man verkligen inte städa.. allt blir genast mycket roligare med bra musik! Bells ligger och kollar MTV i sin babysitter och karln lagar lunch, sedan ska vi iväg och handla lite. Ååh, kan inte posten komma snart.. väntar på ett paket åt Felicia. Böcker och åter böcker vilket hon verkligen älskar!
Älskar mina små sessor så sjukt mycket, älskar att se dem le.. det gör mig varm om hjärtat! För jag tror, eller rättare sagt vet att kärleken till ens barn är obeskrivlig! Nåja, svårt att förklara utan det måste helt enkelt upplevas!


Isabella <3




Felicia <3





Mina prinsessor!













Rackarns buuuusunge säger jag bara, nyss kom Matti hit till datorn med en tutte och säger "känn!" "Jaamen känn då" Jag känner på nappen, den är IIIIISKALL!! Jag har mina aningar om vem som lärt sig att öppna frysen ;) BUSE!

Kommentarer
josephine

sv: okej trevligt! :)

2009-05-05 14:36:55
URL: http://stjupid.blogg.se/
Anonym

Hej !



Var med i tävligen på bloggen och vinn ett fint smycke :) varför inte.. vinna det till någon annan som present om det inte är din stil.

Gå in på hemsidan och följ introduktonerna, glöm inte lämna namnet på vilket smycke du vill vinna och din email.



http://lizardqueen.blogg.se/2009/may/smycke-tavling-med-sevenyearsapart.html#comment

2009-05-05 15:46:59
Rebecca

hehe vad söta :)

2009-05-05 16:07:06
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
vilma

tycker du att michael wiehe och stieg larsson är lika som bär? Checka bilder på min blogg (www.ladylay.blogg.se) och kommentera vad du tycker!!! Om du vill göra mig glad, kommentera även mina outfits , balnd annat en hemmasydd kjol med spets! Ha det så bra!

2009-05-05 16:25:51
URL: http://ladylay.blogg.se/
tina

Vad söta... :)

2009-05-06 14:00:53



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0