Ajustdetja.. ?

Skulle ju som sagt klippa mig, men tror närmare bestämt att Maria somnade hemma när hon skulle hämta saxarna.. hmm, hon hade tydligen inte sovit på hela natten. Wiiiierd. Well, hon vaknar nog till liv senare och ringer eller nå.. tänkte kanske ta och färga håret strax. OM jag orkar. Eller så blir det film! Sitter nu iallafall och laddar ner musik och sådant. Usch vad jag är olaglig.

Och inga bilder blire heller.. har faktiskt tagit en massa morgonmys bilder igår morse på barnen men kabeln sitter inte i datorn och jag är den mest otekniske så har ingen aning om hur man kopplar in den hahahah så det där får Matti fixa när han kommer hem!

Adios ;D

Kommentarer
V E R O N I C A ♥

sv: ja det är ju det med mindre barn de brukar ju oftast vilja kliva upp riktigt tidigt,men ni får se det så att ni hinner få ut mer utav dagen ;P



Allt bra med er annars då? =)

kram

2009-05-23 17:10:44
URL: http://veronicaapelqvist.blogg.se/
V E R O N I C A ♥

sv: okeej, bra det :) jo med mig är det bara fint ska snart börja göra mig iordning och packa ihop mina kläder osv idag blir det hem till malmberget igen, sköönt som tusan :D

2009-05-24 09:04:28
URL: http://veronicaapelqvist.blogg.se/
V E R O N I C A ♥

sv: jo jag pluggar vidare, kommer bli att bli bergsingejörskandidat :) det innebär att jag kommer kunna arbeta inom gruvor osv nästan som en ingejör men inte riktigt behöver två år till för att bli en ingejör men det känns inte så viktigt för mig :D



Allt bra med er då? och har du haft en bra helg?

2009-05-25 11:28:56
URL: http://veronicaapelqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0