Blogg design :)

Det var ju på tiden! Den jag hade tidigare såg ju inte alls bra ut, men nu är den fixad någotsånär iallafall.. tack Linda :)

Nu blir det nog genast mycket roligare att blogga om bloggen ser bättre ut också.. sen en till sak, jag är huuuuungrig som en varg!! Men maten är på g ;) Kyckling o ris o currysås... hatar ris och curry sås, men lovely vela ha det så visst..



Imorse var vi till Hakkas, var min idé att åka dit.. ovanligt för att vara mig faktiskt. Inte jag som brukar komma med den idèn att åka dit, men bara för att det var så fint väder och få vara ute så.. Nu ska jag snoka vidare på andra bloggar innan det är middag..




Skriver väl senare något inlägg, om tid finns.. puss!

Kommentarer
Josephine

sv: okej trevligt :) nja håller på att göra middag :)

2009-05-03 17:33:16
URL: http://stjupid.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0