Dagmamma, snöstorm och tårar..

Hello :) Blir så besviken på det här skitväder, halvt storm ute och SNÖ!! Neeej, ska ju vara sommar och sol ju ;) Fast inte för varmt, då gnäller jag bra då också..
Lunchen är just avklarad, har hela morgonen vikt kläder och fixat och donat i äldsta flickans garderob.. sjukt mycket kläder! Men nu är det ordnat. Ska snart ta mig en dusch sen kommer väl Linda hit. Hade tänkt ringa till dagmamman idag också som Felicia fått plats hos till hösten. Vill verkligen INTE byta från hennes dagis, kanonfina fröknar och barn.. hon trivs som fisken i vattnet! Så igår när jag ringde hennes dagis och medelade det här så fick både fröken och jag tårar i ögonen. Uscha, vill inte men jag måste! Matti jobbar och jag har inget körkort därför finns det ingen chans i världen att kunna ha henne kvar i Gällivare när vi bor i Malmberget.. därav byte!

Men men, har fått en jättefin dagmamma som jag känner sedan tidigare. SÅ det blir nog bra det här skulle jag tro. Nu duschen! Sen ringa lite samtal..


Nu drar karln iväg till jobbet igen..



Ha det :)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0