Dammsugare

Mohaha, kom inte på någon bättre rubrik, delvis ska vi faktiskt köpa en ny sådan idag :) En riktig fin en, en rosa med massa blommor på :) Nåja, nog om det! Har just klivit upp från badet, innan jag hoppade i badet ställde jag fram pottan åt Felicia, tänkte ifall att hon vill göra något i den.. sen hörde jag hur hon gick till Matti och sa "uschusch".. då hade hon kissat på golvet, han visste ju inte vart så hon visade gladeligen.. då var det bara till att börja städa ;) Meen inte gör det nå, hon är ju bara ett barn! Och barn ska dom få vara :) Och en riktig snååling har hon blivit, kan ta ett exempel åt er... Felicia har 3 st tuttar, Bella skriker och vill ha en, då säger jag snällt och vackert åt henne att Bella kanske kan få en tutte av dig? Nä säger hon!! När Bella väl fått en tutte och vi vänder ryggen till då är Felicia där och tar den ;) Busar!! Hah, men det är så det ska vara. Älskar mina barn så mycket så.. Och Mathias såklart, ibland blir han ett barn själv när han leker med ungarna, haha!


Nu ska jag borsta håret och göra mig klar. Har möte kl 11 ;) Och medans jag är där så ska resten av fam till tandläkaren med Felicia för någon kontroll. Hoppas det går bra där, men det gör det nog ;D



All kärlek till er!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0