Drogmanifestation?

Just det! Kom just hem därifrån.. har själv inte gått med i den där men var där och kollade iallafall! Är starkt emot droget! Nolltolerans med andra ord. Nåväl, var kanske på sin höjd 20 ungdomar med i hela tåget, resten hade paserat 50 sträcket.. vart är resten av ungdomarna? Alla dom som gått ut till Nsd med att dom sett droger på festerna, att dom är så emot det och allt? Såg inte ett endra tryne där! Tycker att allt är ett enda stort jävla svammel, för vad händer sedan efter att denna manifestation är slut? Precis ingenjävlating. Drogerna stannar kvar. Såg även polisen där, undras egentligen varför? Dom visar ju sig aldrig ute.. men nu plötsligt så är dom där och låtsas bry sig. Underligt! Nu tänker ni säkert att varför jag sitter och skriver här och inte gör något själv åt all denna skit, vad kan jag själv göra? Är för liten för att ens kunna göra något åt allt.. har faktiskt inte ett bättre svar. Men, droger hatar jag. Nå så fruktansvärt! Det förstör liv, för familjer osv..

Nu ska jag gå och natta Felicia som är övertrött.. och tänka på annat! Ha det, och var rädda om varandra!

Kram

Kommentarer
Fina

Men va fan!

Du ska ju bara håll tyst om du inte ens gick i tåget!

Du är som alla andra GVE:borna som bara gnäller och komenterar utan att själv göra ett skit.

2009-05-13 09:31:20



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0