Liite blandat ;)

Äntligen har jag blivit klippt ;) Härligt, hatar när topparna blir slitna.. ah, intressant att veta? Tydligen läser ni ju så ;P
Snart middag, är hungrig som vanligt! (Ne jag är inte gravid) tacka fan för det iallafall.. räcker med två små busar här i huset!
Funderar på om jag ska följa med till Hakkas efter maten eller om jag ska stanna hemma och umgås med Mamma och dammtorka Felicias rum, oohja det behövs! Är som om man glömmer bort det rummet, hon är ju knappt där förutom när hon sover.. Nåväl, kom och tänka på en sak! Felicia och Bella delar ju rum, tillsvidare.. Men till saken, jag är oerhört chockad!!!
Igår la vi Bella i sin säng i deras rum strax före sex på kvällen, sen la vi Felicia strax före kl sju.. Bella sov ända tills tio i tolv där inne. Otroligt. Var lite orolig att Felicia ska vakna när Bella vaknar för sin mat och prutt stund, men nejdå.. hon snarkade vidare!

Imorgon börjar Matti jobba, guu vad trist ;( Vad fan ska man då göra om dagarna? Felicia är ju på dagis och Bella i Hakkas..
Kanske VILA UPP MIG? Skulle behövas.. har fått ganska lite sömn dom senaste månaderna, men men så är det med småbarn!
Älskar dom så högt såå!!


Nu är nog maten klar snart så jag ska börja avrunda här.. men, ha det så bra :)

Puss o kram!

Förresten, glöm inte morsdag.. haha vilket min karl lär göra ;)


Kommentarer
Anonym

2009-05-25 17:26:47
Anonym

Klart fan jag kan ha blommigt till en kille ;b du är den enda som sagt att jag inte kan de ;) ska söka reda på sidan igen så skickar jag länk åt dig sen :)

2009-05-25 19:15:14
Linda

Klart fan jag kan ha blommigt till en kille ;b du är den enda som sagt att jag inte kan de ;) ska söka reda på sidan igen så skickar jag länk åt dig sen :)

2009-05-26 12:15:49
URL: http://lindamadelen.bloggagratis.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0