Mitt älskade hjärta!

Hello och godmorgon! Sitter och småläser igenom en massa regler och paragrafer vad gäller vårdnad om barn osv.. Innan folket börjar lägga sig i alldeles förmycket kan jag skriva en del här men inte allt.

Jag och Mathias kommer söka gemensam vårdnad om Felicia, hennes riktiga Pappa har inte haft med henne att göra sen hon var 4 månader och han kommer inte att få ha det heller.. nu tycker ni säkert att jag är elak osv, men jag tänker enbart på vad som är bäst för min dotter och det bästa för henne är att inte ha med honom att göra överhuvudtaget. En människa som inte kan ta ansvar för varken sig själv eller sina andra två barn ska inte ha med barn att göra. Alkohol och droger vill vi inte ha i närheten av våra barn! Felicia kallar Matti för Pappa, han ser henne som sin egen dotter, därför gör vi det här valet. Enbart för Felicias bästa! Hon ska få vara det barn hon är, växa upp i en trygghet hon förtjänar att ha.

Kommentera gärna, jag svarar på precis allt! Så fråga och kommentera på! Kommenterar ni anonymt så svarar jag tillbaka i bland mina kommentarer.

Ha en bra dag, nu ska jag fortsätta läsa igenom alla sidor jag har kvar sen kontakta familjerätten.. förhoppningsvis slipper jag kontakta hennes Pappa, jag vill inte helt enkelt. Utan det får dem sköta! Jag vägrar!



Vi älskar dig Pappa Mathias!

Kommentarer
Anonym

Vem är hennes riktiga pappa? Varför gick du och lega med en annan kille och fick henne när du har matti? han verkar ju som en go kille? Jag förstår inte =/

2009-05-19 10:56:36
V E R O N I C A ♥

Jag tycker du är hur stark som helst och du borde inte ens behöva förklara dig här via din blogg :/ kram

2009-05-19 11:11:11
URL: http://veronicaapelqvist.blogg.se/
Anonym

Svar till anonyma inlägget: Alla gör vi våra misstag, jag gjorde mitt!

2009-05-19 11:17:59
V E R O N I C A ♥

sv: kan förstå det men folk vill bara ha något att klaga och snoka om:S Stå på dig !

Kram

2009-05-19 11:36:43
URL: http://veronicaapelqvist.blogg.se/
Lisa

för att citera filmen hans och hennes: "pappa är inte något man blir, det är något man bestämmer sig för att vara!"

2009-05-19 12:52:24
URL: http://carl-astrid.blogspot.com
Kurt

Ni gör helt rätt. Bägge två du och Mattias ska ha vårdnaden tillsammans

2009-05-19 20:09:37
Fina!

Du måste ta kontakt med Felicias bio pappa!

Han måste skriva av sig faderskapet innan Matti kan söka vårdnaden. Alltså måste Matti adoptera henne!

Sen kommer familjerätten att göra en utredning och Matti är lämplig att adoptera henne.

Min man har adopterat min bio dotter så jag vet hur det går till.

2009-05-19 20:12:58
URL: http://mingravettrenthelvete.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0