Någon där?

Finns det någon snäll själ där ute som läser min blogg som hade kunnat tänka sig att baka 2 smörgåstårtor?? Ska ha dop ganska snart men hatar att baka själv, kan inte, vill inte, VÄGRAR! Nu lät jag som mina små barn ;D haha.
Släng in en kommentar om ni vill hjälpa mig, giiiivetvis betalar jag :) Ja jag vet att jag är slö och allt..
Sitter även och funderar på vad man ska hitta på åt en liten sötunge som är laktosprotein och ägg allergiker?? Hmmf, ingen aning faktiskt.. något ska jag trolla fram med mina knän ;P

Mihiiiiiiiiii..

Nu hänga upp gardiner, och glöm inte att kommentera.. svarar på allt ;D Deee ni!!


Kommentarer
Veronica

Jag kan göra smörgåstårtor men dock har jag tentaperiod nu så har inte mycket tid fram tills 10 juni ungefär, men om du vill kan jag lämna tips på vad du kan använda osv för man kan köpa färdiga bottnar från Nyfiket som är delade och allt :)

2009-05-14 11:41:08
URL: http://veronicaapelqvist.blogg.se/
Veronica

sv: Jo det är klart man kan tycka det hade varit bättreatt gå klart skolan men samtidigt så har du ju dina prinssesor nu och dem kommer du ju älska oavsett om du gått skola eller inte :) det kommer säkert chanser längre fram att läsa upp ämnena du missat osv :) men chansen till att få just dessa barn skulle du ju aldrig kunna få igen :)

2009-05-14 12:06:20
URL: http://veronicaapelqvist.blogg.se/
Fina

Lägger du inte inte mina komentarer något mer?

2009-05-14 12:17:24
URL: http://mingravettrenthelvete.blogg.se/
Tina

Beställ från matfocus.. :) Dom har goda smörgåstårtor där... :)

2009-05-14 22:20:18
Maria I

Hej....

Hör av dig så kan jag hjälpa dig, du har väl numret till mig?

2009-05-15 22:48:12



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0