På Söndag..

Mhmm.. då lär jag böla glädjetårar som tusan! Min 40 åriga storebror kommer nämligen hit ;)
Han ska jobba i Aitik i dryga 2 månader om inte mer, vet inte ännu. Kul ska det bli! Känner ju inte honom, eller jo.. men inte så värst mycket. Var omkring 10 år gammal när jag fick veta att jag har en bror, skoj! Så.. har väl träffat honom 5 gånger på rak arm typ. Surrat då och då i telefon. Han var iallafall på Felicias dop :)


Jag längtar!!!!!

Nu är jag trött, ska läsa någon tidning sen sova.. snart är Matti också hemma, måste somna innan han kommer hem iallafall.
Godnatt mina söta läsare ;)

Kommentera gärna, massvis :) Är bara kul!



Kraam!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0