Pizza och en massa bus och stoj!

Dålig uppdatering, jag vet! Förlåt. Är jättetrött och sliten, har sovit så dåligt dom två senaste dagarna. Idag är älsklingen och Bella hela dagen i Hakkas så jag och Felicia har haft det såå mysigt efter att hon kom hem från dagis. Busat och stojat massor sen har vi ätit pizza ;) Någon gång måste man festa till det litegrann iallafall :) Tror hon behöver ha dagar med bara mig, annars kommer den där svartsjukan fram hos henne.. söötunge!
Nu ska jag bara tjejen sen ska vi vänta att Pappa kommer hem, sen ska vi ut en sväng med bilen ;)

Ikväll är det ju rent hus på tv, haha får inte missas! Alltid lika kul att se på dom där små snuskiga människorna som inte har en enda aning om hur fan man städar... huuuuuuuga hur kan man leva sådär?
Jag personligen skulle inte orka med något alls om hemmet ser ut som fan, så minst en timme om dagen städar jag här hemma. Nu duschen!


Blir inga bilder idag, har inte hunnit fota så mycket nytt.. men jag lovar att det blir bättring på det :) Snart är det ju Bellas dop, och då kommer bloggen vara fylld på bilder.

Ha det så länge! Ta hand om varandra, vi lever bara en gång :) KRAM!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0