Stök & bök

Men hoj, kan man bli mer stressad? Hela lägenheten är upp och ner.. fyy!! Imorgon kommer målaren och tapetserar tv rummet och vårat sovrum.. blir galen av att ha det såhär stökigt. Vill bara bort härifrån! Visst, det handlar om 3 dagar max men det är nog.. alldeles för många dagar. Jävla amatörer som inte kan göra allt på en eller två dagar... gaaah, jag blir så irriterrad. Eller blir och blir, jag är det redan som ni kanske ser i texten :/
Och hungrig är jag också, som fan.. men maten är på g ;) Jag hatar verkligen det där med matlagning, det stinker och osar dessutom är det svintråkigt! Så min sweetie får sköta om det där så fixar jag det andra! JA jag KAN laga mat, men det handlar om vilja.. vilket inte finns! Men ibland måste man faktiskt :) Nååja, nog gnatat om det dära nu.. Neeeeeeeej nu vart jag sviiiinsugen på massa frukt ;) Guu vad gott! Det vill jag leva på resten av mitt liv..


Ska fortsätta plocka i sovrummet nu.. så att det blir tomt. Jag vill att dessa dagar går fort utav bara saaaatan!
Jag är inte den människan som kan leva när det är stökigt. Det äcklar mig enormt!


Adios!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0