Svar på tal!

Hejhej :) Kände att jag måste slänga in ett inlägg till angående droginlägget jag skrev.. känns som om det är en viss person som inte riktigt förstod vad jag menade utan hastigt läste igenom allt bara för att få fortast möjligast kommentera nå idiotiskt! Nåväl, jag är emot droger men jag kan inget göra!! Hade gärna varit med på tåget igår men med två SMÅ barn så kan man inte få allt man vill, MEN jag var där igår iallafall och visade upp mig. Bara det är väl ett tecken på att man bryr sig! Eller?

Nu nog tjatat om det där.. fast visst, är bara kul att någon taggar upp sig på det jag skriver. Med lite elaka kommentarer så blir man bara starkare, dessutom får man sig ett gott skratt.. och det är väl det som förlänger livet?



-


NU är det färdig tapetserat här.. bara det roligaste kvar, att städa! Hoff! Men härligt som tusan kommer det att kännas sen när vi fått iordning, allt kommer bli så fint.. men jag är ju den som inte har ens en gnutta tålamod. Vill få allt gjort nu, och helst vill jag att någon annan gör det åt mig.. men så bra kan man väl inte få det. Som sagt, man får inte allt man pekar på :)

Har världens vackraste familj, och det är jag tacksam för! Älskar er :) Nu en cigg :P Blir heelt svettig av att städa..

Ha det ;)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0