Tandis :)

Mathias var till tandläkaren med Felicia, allt gick riktigt fint! Förstod inte riktigt varför i det stora hela om varför vi egentligen skulle dit, jag menar.. hon var där för ett halvt år sedan och då skulle hon bli kallad igen efter 1 år.. Meen, då var det så att dom velade kolla upp en tand om den hade tagit någon skada efter olyckan. Éfterkolla så att inget hänt med tanden och så men allt såg bara bra ut vad Matti sa iallafall. Själv var jag på ett möte så kunde inte följa med.. Nog om det, sitter här och mår illa och har ont i kroppen. Precis överallt! Ska försöka städa köket nu, har egentligen ingen lust.. vill bara lägga mig i sängen och dra täcket över mig. Bara låta allt se ut som det gör, skita i att boka tvättstuga, låta disken stå tills nästa sekel. Bara helt enkelt inte bry mig om något.. meen tyvärr så fungerar det ju inte riktigt så när man har småbarn :)



På återseende! Puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0