20091127

Dagen har knappt börjat men här har det redan hunnit julbakas, inte jag då såklart.. men Felicia har minsann bakat pepparkakor ;) Hon tyckte mera om degen och att svamla.. och jag höll koll på ugnen och allt som hör till. Det där med att baka är inte min grej, inte att äta heller.. usch! Vad negativ jag låter, men ärligt ska man vara.. Bakverk, kakor m,m är helt enkelt inte min grej. Fyy!!

Fick ju även Felicias kort idag som dom knäppt på dagis, hon vart så fin!! Tycker bara det är lite lite underligt att vi plus två eller om det var tre till som fick vänta en vecka mer än dom andra på samma avdelning.. var nå tjorv med korten men skitsamma, nu har vi dom så nu slipper jag ringa dit igen en sista gång. Hehe..

Hade velat sova, är så himla trött så det är inte sant.. Bella sover då lunch men Felicia vägrar somna och då måste jag hålla mig vaken. Finns som inget val..


Nu blir det web-tv iallafall.. som vanligt. Hejsålänge..


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0