400

Detta är mitt 400:e inlägg i min blogg, vet faktiskt inte vad jag ska skriva just nu.. fick iallafall en kommentar om att någon vill se bilder på hur vi bor, har fått den kommentaren förr. Det ska väl gå att ordna, tycker jag väl. Bilder på vårat sovrum finns läängre bak i bloggen. Men, jag ska fixa det någon dag, jag lovar.. Kanske "Anna" som kommenterade har en egen blogg? Att skriva anonymt under namnet anna säger mig inte ett nada, jag är ju också nyfiken!

Idag har min Pappa varit på besök och även min farbror med fru. Ska visa er en bild på byborna och folket från Norge ;)


Bjuder på en bild iallafall, min farbrors fru Lillian och min yngsta dotter Isabella.
Dom andra korten var det antingen mat runt munnarna, eller bara halva personer med på bild.




I bakgrunden skymtar min farbror! Och Lillian sätter ner Bellsan i stolen..



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0