8 månader idag!

Har inget alls vettigt att skriva, och inga bilder heller för den delen.. har letat lite smått efter den där data kabeln så att jag kan ladda upp en massa bilder och visa er, blandannat Felicia nya frisyr, var första gången hon klippte sig igår :) Eller ja, luggen har hon ju klippt förr men inte hela håret. Sitter just nu och kollar runt efter en tårta åt Bella, visserligen är det 4 månader kvar innan hon fyller 1 år men det är inte långt kvar..

Här är några fina jag hittat! Från www.cakecentral.com

Tänkte ge mig på att baka någon, mycket piller göra men det ska nog gå bra.. får göra en test tårta innan själva födelesedagen.




Kanske denna, verkar inte vara så svår att göra ändå tycker man. En bebis som ligger på en filt, och söt tycker jag också att den är, vad tycker ni? Lämna gärna en kommentar om vilken NI tycker är finast..



Eller kanske denna, fast då ska det stå Isabella istället för "girl". Ni hittar massvis med exempel på www.cakecentral.com

Vanliga tårtor, dop, bröllop, barn m,m.. inga prinsesstårtor här inte utan det det är något riktigt proffs som gör dom tror jag :)

Ta en titt och kolla..

Kommentarer
Daniel

Babytårtan va ju fin!

(men känns lite vemodigt att skära i en babytårta!!)



Den andra va finare!

2009-11-12 19:39:56
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0