Äntligen..

Yes, nu har jag äntligen fått pengar!! Wiihoo.. Det var på tiden ;) Dessa utbetalningar, fjorton samtal bort. Man blir inte klok på det, men nu är det kirrat iallafall. Karln var tydligen tröttare än mig dessutom huvudvärk med tanke på hans bara 3 timmars sömn så får han vila en timme och jag är med barnen, sen är det tvärtom. Hade ju vart mys att vila tillsammans men man får inte alltid som man vill. Jag vet iallafall vad som väntar på mig, om jag nu orkar!! Nämligen en massa rena kläder som behöver plockas bort!

Justdet, igår har Bellas vinteroverall kommit. På www.pippilotta.se så var overallen hur fin som helst men jag är inte riktigt nöjd med den, är mycket finare på bilden. Man blir ofta lurad! Samma med min vinterjacka, den var grå på bilden och det var INTE sådant där grejs mojs i nacken men när jag fick den så var den mörkgrå mer mot svart sen med sån där päls eller vad det nu är. Nåja, den är varm iallafall så man ska inte klaga..


Nehurrni, nu blir det nog att vika kläder... haha, ska fundera ett par nanosekunder till om jag orkar eller inte.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0