Barnkliniken och ena jävla långa fingrar!

Hej på er, det vart en sen lunch idag och jag är astrött.. har bara sovit 5 timmar inatt ungefär, jag behöver 6 eller 7 timmar, så trött är bara förnamnet på vad jag är. Barnen tjorvade igår kväll..somnade i vanligt tid och ordning men vaknade omkring nio tio tiden och var vakna någon timme. Jag somnade ett tiden tror jag vaknade tjugo över sex, så ge mig sömn.. haha. Nu har vi som sagt iallafall ätit en väldigt sen lunch, Bella och karln har varit på barnkliniken från strax efter halv tio till halv ett. Nog om det, hoppas allt är och blir bra iallafall.. Nu ska jag iallafall slå på en film och vila till den. Inväntar också fortfarande pengar som bör komma idag, så få se då. Hade behövt handla lite hem, blir tokig minst sagt när dom strular med utbetalningar. Skulle ha haft pengarna i slutet på Okt mån nu är det ju Nov.. Galet. Jag som var så sugen på att läsa Blondinbellas blogg, som jag gör varje dag men då hade den blivit hackad. Hoppas den kommer igång snart. Det är ena jävla långa fingrar har alltså!! Klippa av dom borde man verkligen göra. Fy!



Nu film! Eller, först läsa lite bloggar.. hejsålänge!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0