Dåligt med uppdateringar..

Jotack jag vet, men jag har inget vettigt att säga så då får det vara tills det dyker upp något intressant. Som nu tillexempel, måste bara säga att det är fanimig inte länge kvar innan Bella kommer börja gå.. Hon har börjat ställa sig upp hur mycket som helst, hon är så duktig. Justdet, nu ser man båda tänderna ordentligt. Och Felicia då, hon har gått upp i vikt vilket jag är evigt tacksam för, sen har hon även utvidgat sina ord och meningar rejält, det gäller att inte prata allt för öppet om allt möjligt för hon härmar allt man säger och lägger ord och meningar på minnet rejält, haha sötunge! Nu börjar Unga Mödrar iallafall och den får inte missas, är det något dödsviktigt så har ni ju mitt mobilnummer, ni som har det.. men pleeeeease, stör mig inte nu iallafall. Tvn/datorn/mobilen=kan inte leva utan, så är det bara! Hehe..

Hejsålänge!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0