En helvetes dag!

Det här är en helvetes dag av dess like, halva dagen har inte ens gått. Har sovit två timmar inatt, barnen vaknade strax före nio tiden, tänkte att Felicia får vara ledig från dagis idag, jag glömde helt bort att ringa och berätta det, fan! Dessutom vaknade vi utan vatten på morgonen vilket resulterade i ingen gröt till frukost åt barnen. Så det fick bli smörgåsar.. tills lunchen, tur att vi hade rester att värma eftersom man alltid behöver vatten nästan till matlagningen, nu är iallafall vattnet tillbaka.. till råga på allt så kollade jag på klockan när den var tolv, kom på då att vi missat Felicias tandläkartid som var tjugo i tolv, bra där. Och slutgiltligen har jag inte fått några pengar ännu så nu väntar jag på dom också, blir tokig snart här om jag inte redan är det. Snart kommer karln hem så då ska jag slå på en bra film och försöka somna till den. Med två timmars sömn eller okej, två och en halv då för att vara exakt så är min energi totalt borta. Är trött som fan. Enda dagens vettiga är att jag fixat bort disken, haha.. tur det så slipper jag se den åtminstone.

Tur att det inte är fredagen den 13:e, det känns nämligen som det.

Nu en cigg iallafall för att lugna mina nerver, haha..

Nånå, imorgon är det dagis iallafall.. och vatten i kranen! Hejsålänge!



Kommentarer
Leia ♥ - det lilla extra

Inget bra med cigg.. Fast det vet du väl redan.

2009-11-04 18:06:30
URL: http://leiabloggar.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0