Fan, tuppen hann före mig..

Godmorgon på er! Här har vi varit vakna sen strax efter sju imorse, frukost och även disken är bortplockad.. men det var bara en gång, ser nog likadant ut i eftermiddag, haha.. Trodde ju även att min man skulle vara ledig idag men då ringde dom tjugo över sju och frågade om han velade jobba halvåtta så det vart en till dag för mig ensam, tråkigt! Snart kommer mamma iaf och hämtar Felicia och kör henne till dagis, jag har ju inte det där berömda körkortet som hade varit välbehövligt nu när man har barn. Det får nog bli mitt nyårslöfte, att plugga stenhårt till körkortet sen göra teorin och uppkörning samt allt annat. Jag är ju ingen plugghäst så det lär nog ta tid, men bara jag börjar seriöst så! Höll på att fråga vilka av er mina läsare som har körkort, men eftesom majoriteten av mina läsare är väldigt blandad.. från tio år till över femtio (haha, min mamma och pappa läser faktiskt) sen vet jag ju vilka av mina läsare som har körkort, haha bara jag kvar eller? När Bellsa sover lunch idag så ska jag snabbt rusa ner till förrådet och hämta upp julgranen, hehe då vi inte har någon baby vakt eller vad det nu tusan heter så får jag ringa upp från min mobil till hemtelen så jag hör ifall hon vaknar.. haha, det är ju ingen dålig idé eller? :)

Det där med korten måste jag också fixa, tycker att det har blivit en massa inlägg nu utan kort och det är bara tråkigt. Ni får härda ut med gamla bilder tills vidare..



Myys med Felicia då hon var 2 dagar gammal! :) Kan inte göra bilden större då den blir suddigare, men hoppas ni ser ändå!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0