Fyyy för rubriker!!

Skrivbordet är på plats, även alla fotoramar på barnen, fotoalbum, kamera, våra bankdosor som har en vana att försvinna, pennor, korgar med mitt och Felicias pyssel m,m.. Så nu är det mesta på plats! Härligt. Önskar att jag kunde visa er en bild men jag får inte igång bluetoothen i min dator. Barnen somnade omkring sex tiden, båda två.. Tror att våra grannars spelare och bas har gått sönder eftersom det är lugnt, haha man kan ju alltid hoppas eller hur?


Och glöm inte att uppvakta era Pappor imorgon på Farsdag! Det tänker då jag göra :) Älskar dig Pappa!






Kommentarer
Linda

haha, jag menade ju inte så :p jag tar inte åt mig av inlägget alls, tycker bara det är skoj när folk ens ids lägga energi på sånt där när det finns vettigare saker att göra :)

2009-11-07 18:59:39
URL: http://lindamadelen.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0