Gamla bilder.. väldigt gamla.

Var just inne på min lunar, och det händer inte ofta ska jag säga er. Pinsamt att jag ens har kvar den. Syftet var iallafall att ta lite bilder som jag vill ha, dom är iofs gamla men kan vara kul att kolla på.. Så ska visa er :)





Fanfanfanfan vad jag hatar när bilderna blir små, skit samma.. hoppas det syns någorlunda iallafall. Kortet är taget i Kiruna i Januari -06 :) Jag t.h och min bror t.v :)







Den här bilden tycker jag om, är inte ofta det finns kort när alla är samlade tillsammans! Det är farbror Knut, farbror Stig, faster Ann-Sofi, Pappa, farbror Sten, farbror Sven-Olov, farbror Sixten :) Haha, det var alla det :)







Och min bror igen, kortet är vääldigt gammal. Jag var då inte gammal då, vet inte ens om jag var född.. :)




Haha, måste ju bara visa er "världens längsta hus", min Pappa bor i en av dessa lägenheter..


Älskar verkligen kort som är gamla, ska försöka fixa lite kort på när jag var liten så jag kan visa er.. så får ni se om mina barn är lik mig när jag var liten eller inte! :)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0