Gnäll inlägg, läs inte om det inte intresserar dig!

Nu börjar jag koka igen känner jag, vet ni varför? Jo men det vet ni, eller? Det är ju LÖRDAG, och vad innebär det? Jo, våra grannar, än en jävla gång.. Har dom inget liv eller vad, det är som om dom pinas igenom veckorna för att vänta på att helgen är kommen och då åker alkoholen fram (skiter i om dom dricker, inte mitt liv) vilket innebär hög musik med ÄNNU högre bas! Jag blir lika jävla galen varenda gång! Visst, klockan är bara fyra och vi äter middag.. jag har ingen matlust, jag tappar matlusten för precis ALLT! Då jag själv inte är någon festprisse/råalkis så stör jag mig på våra grannar som ni förstår efter även många tiotals tidigare inlägg. Ska ta och köpa öronproppar åt mig och hörselkåpor åt barnen så att vi alla får sova om nätterna, sen ska vi fortsätta betala 5000 kr i hyra varje månad!!!! Hoppas någon fattade den där sista meniingen :) Nej, men seriöst.. jag är fan less, man spelar för sig själv inte för resten av kommunen! Tycker inte ni det, eller är jag för gnällig? Lämna gärna en kommentar, helst ni som har  barn.. har ni INTE barn så gör er tack inte besväret för då har ni noll koll på vad jag pratar om, right? Nåånåå, nu ska jag vänta ut idioterna sen försöka äta lite middag förhoppningsvis i lugn och ro..

Haha, hejdå!

Kommentarer
Linda

Haha, nå inte gör de nå om folk sitter och skriver såna där kommentarer, det rör mig inte i ryggen :) Tycker bara det är kul när man är så feg att man inte vågar skriva ut sitt namn utan måste fega och vara anonym =)

2009-11-07 18:39:59
URL: http://lindamadelen.blogg.se/
Elinn

Hehee..jag tror jag ska ta och skriva till Grannfejden på TV3 när det gäller er och era..ehh.."underbara" grannar. :P

Provat dra igång ren och skär metal musik typ sju på morgonen efter dom haft en röjfest kvällen innan?

Brukar jag göra när mina grannar sätter igång med sin musik (dom spelar en enda låt, sommartider, hej hej, sommartider. Om och om igen)

Får inte jag sova på natten ska dom jävlarna inte sova på morgonen. Punkt! ;)

2009-11-07 19:39:40
URL: http://elinn.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0