Godmorgon

Halv sex imorse har jag och barnen vaknat, nu har båda två somnat om efter att vi ätit frukost. Själv är jag as trött, vill mer än gärna ha ett par timmars sömn, hade inte alls suttit helt galet. Ska ta en taktikvila när karln kommer hem från jobbet.. Idag händer det inte alltför mycket, Felicia skulle egentligen på dagis men så vart det inte, jag var nådigt arg imorse. Skönt iallafall att min babe är ledig i helgen från jobbet, har knappt sett röken av honom på dom senaste två veckorna. Så något kul måste vi hitta på ihelg tycker jag! Är så himla trist att vara ensam dagarna igenom, visst jag har ju barnen men dom går det ju inte att prata med om ni förstår vad jag menar.. då leker man bara och pratar om dockor, bilar, rosa färg medmera, haha.. :) Det går ju det också..

Ska ta och kolla klart filmen jag hyrde igår medans barnen vilar, törs inte somna nu för jag har mina aningar om att Bella kommer vakna snart! Har inte direkt någon lust att sova nu och bara få sova tio min en kvart eller nå, ne då får det minsann vara.. hehe.

 

Nu vart det ett svammelinlägg igen, men så kan det också bli ibland.. Nu blir det film! Hejsålänge.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0