Haha, sug på den du!

Och här sitter jag och har det tråkigt, Bella hon sover och Felicia kollar på bolibompa och karln är på jobbet, funderar på att hämta upp julgranen när han kommer hem. Nu ska den upp! Tycker jag. Under tiden kanske man kan ta och roa sig med att lägga upp lite gamla bilder, folk verkar ju störa sig på det enormt mycket. Like I care.. Eller jo, visstfan bryr jag mig.. Det gör jag. På ett ironiskt sätt, humor till folket! Driver folk mig till vansinne så ger jag tillbaka med samma medicin 33456789 gr värre, det ska svida. Mycket, ordenligt! Då blir jag nöjd. Riktigt nöjd. Just dom gångerna då jag VET med mig att jag just tryckt på dom rätta "knapparna", det är då jag njuter. Haha, har man lite att göra så har man.. men vad fan, folk får väl skylle sig själva, tycker ni inte? Jo ibland, det tycker ni visst det.






Kan ju även påminna er om tävlingen jag har!Fortsätt tävla tills på Söndag, för på Måndag presenterar jag dom 2 vinnarna!





Och på Lördag vankas det kalas, barnkalas för att vara exakt.. det ska man vara! I Hakkas.. Roligt roligt, rosa ballonger och prinsesstårta. Paketet är inslaget i lila papper, rosa snören.. även en grattishälsning har vi skrivit, med rosa penna såklart. What else, är det tjej party så är det ;)


HAHA ;p

Nu ska jag göra annat, typ scrapbooka litegranna! Hejsålänge..


- Ibland är ska man läsa mellan raderna, älskar att trycka på rätt knappar. Klick klick!! BOOOM

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0