Jag är, är ni det?

Beroende..

Jahapp, vad gör man nu då när båda barnen sover.. Felicia hade inte sovit idag på dagis så hon somnade tio i fem och Bella åt välling och somnade nyss. Karln jobbar. Ska ta och läsa runt bland lite bloggar nu, det är lite som ett beroende (inte alla bloggar dock men vissa), är man verkligen så nyfiken? Jag är då.

Eller om man helt enkelt skiter i dom där bloggarna och slår på en bra film istället, hade jag haft en tvättmaskin i lägenheten hade jag lugnt vetat vad jag hade haft för mig. Snart är det jul iallafall då kan man alltid önska sig att badkaret försvinner av sig självt från toan sen köper man sig en maskin, eller var det tvärtom. Nej det var det inte. Hm, en film får det minsann bli.. Men först Blondinbellas blogg som varit hackad nu i tre dagar drygt, undrar hur hon har det? Måste ju vara hemskt att inte kunna blogga alls, med tanke på vad hon iallafall sa imorse när hon och hennes "haj" pojkvän Nils var med i Efter Tio med Malou.. "Ja jag skriver då minst 7-10 inlägg om dagen" My ass säger jag bara!! Men jag tycker om henne faktiskt, men det är fult att ljuga!

Faktiskt så är det det. Men ändå gör jag också det, nu ska jag läsa bloggar, mohahahahahah fast jag sa att jag inte skulle. Gud vad jag är rolig idag :)



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0