Jag hann före tuppen

Just det, haha.. Har vaknat med barnen ungefär halvsex så vi har redan hunnit äta frukost så nu har vi det mys och kollar barnprogram/leker.. Hyrde ju en film igår, började smått kolla på den men eftersom Felicia inte velade sova så vad jag tvungen att "låtsas sova" bredvid henne, då somnade hon och även jag med så det vart inget filmtittande! Idag är det Farsdag också, måste ringa och gratta min Pappa också, sen blir det mest troligt att åka till svärfar m,fam och gratta också. Så vi skulle nog äta middag och fika där också, I think. Och en storhandling måste vi också försöka hinna klämma in, är nog tråkigt att bara skriva den där listan.. Man glömmer ändå hälften! Haha, nu kommer ni nog tycka att jag är helt knäpp men till veckan tänkte jag ta och hämta upp julgranen från förrådet och börja pynta den tillsammans med barnen! Måste köpa julgardiner också, köpte iofs förra året från dollar men efter att ha tvättat dem en gång ser dom ut som om dom är tio år gamla och det är ju inte vackert! Julpynt skippar jag verkligen förutom granen då, hatar verkligen sådant där.


När börjar ni julpynta?


Hejsålänge!

Kommentarer
Jessica

1:a advent, då åker allting upp, förutom granen :) Julen som är så mysig :)

2009-11-08 12:07:12
URL: http://thingelingan.blogg.se/
Pernilla & Willy

1 december kanske, man hinner ju bli så less annars,

å när december är slut är julpyntet borta =)

Kram

2009-11-08 13:34:47
URL: http://mammaswilly.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0