Kiss och bajs, läs inte om du är finkänslig!

Godmorgon, idag är en ny dag men Felicia verkar ha lika ont idag som igår i benet. Vill såklart inte att hon ska ha ont så jag får nog ringa läkaren kl åtta och boka en tid samt kräva en röntgen! Stackarn. Känns som om vi återigen kommer få ett "klippkort" dit så mycket som vi har sprungit där och gör det än idag igen. När hon var endast några få månader så var hon totalförstoppad varannan dag, ja varannan dag så fick vi åka in på barnkliniken för en tömning, den vart hon helt slut av och somnade varje gång. Sen åt hon på bra igen sen var det åter samma visa, in på barnkliniken och tömma. Till sist fick vi ett "dom kallar det för klaxschema" för att komma in och tömma henne var tredje dag.. Nu ska jag berätta en ganska kul grej, så nog om det där bajandet nu för en stund. Vi var och fikade på växthuset tror jag det heter (detta är alltså för mer än ett år sedan) där började jag och en annan tjej prata med varandra.. Hon såg på Felicia som sov i sin vagn att det var något, jag berättade vad. Den här tjejen var troende nå så skyhögt så hon gick ner på knäna, haha ja på knäna (jag tänkte men herregud vad gör hon nu) då bad hon en bön. JAG är absolut INTE troende, men vad tror ni händer?

Felicas mage blir bra, och alla sjukhusbesök behöver vi inte nå mera. Jag tycker det var otroligt! Jag är inte troende men det där lyckades hon bra med iallafall.. tyckte det var så otroligt synd om lillgumman. Varje gång vi kom in på sjukhuset så visste hon vad som väntade henne! Nåmen, vad säger man slutet gott allting gott.. Nu är det bara det där benet som ska kollas, hon ska inte gå omkring och ha ont. NEJ!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0