Min lilla gumma..

Felicia sov bara i två timmar drygt sen vaknade hon, hon har berättat tidigare idag att hon har ont i sitt ben.. Hon säger ofta att hon har ont överallt för att få uppmärksamhet, men denna gång ser man att det är allvarligt, ont på ritkigt med andra ord. När karln kom hem gick till hallen men hon började gallskrika och föll ihop på golvet, ont som aldrig förr.. Får se hur det är imorgon på morgonen om hon har lika ont då så får jag ringa läkaren och se vad dom säger, kanske ta en titt på benet. Gör ont i mitt Mammahjärta när ens barn har ont! I Fredags var Bella till barnkliniken. Slutet gott allting gott där iallafall.. Och för Felicia hoppas jag att det inte är något helt galet med benet! Vi får se imorgon helt enkelt!

Nu ska jag kolla på Grannfejden!



Mammas hjärta

Kommentarer
Maj

Jag ber så mycket om ursäkt, för att jag inte kom och klippte luggen av Felicia som jag sade till mamma att jag skulle göra. Var iväg, handlade och fick sen främmande, middag etc. Lovar att göra det innan jag börjar jobba på onsdag natt. Ha det bra, sov så gott!

Kram!

2009-11-09 21:54:23



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0