Mums!

Himmel vad mätt jag är, ännu.. fast det var ett tag sedan jag åt. Karln har lagat köttbullar, potatis med gräddsås. Gott som tusan! Sen fixade jag lite sallad till, det är ett måste varje dag. Nu äter jag physalis, mums!



Det var ett jäkla ätande här ;)

Snart ska lilla sova också, funderar på om jag ska ta och bada Felicia först.. saken är den att hon skriker högt som tusan när hon badar, eller ja när hon får vatten i ansiktet och barnens sovrum ligger bredvid toan så då lär inte Bella sova om jag badar Felicia, så får nog göra det imorgon på dagen. Jag kommer alltid på att göra allt så himla sent fast jag haft hela dagen på mig.

Imorgon SKA iallafall den där jävla julgranen upp, nu har jag tjatat sönder min karl så jag hoppas att han ger med sig snart! Hehe..

Nehurreni, nu ska jag göra annat. Vad vettegudarna, har tråkigt iallafall.. hejpa!!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0