Ni kanske kan hjälpa mig?

Vill ha tips av er nu mina läsare, ni är ändå rätt många som läser min blogg så några tips kanske jag kan få?
Min äldsta dotter, Felicia har börjat gå i sömnen, hon går in i möbler.. det här pågår åt gången i kanske en till två minuter sen vaknar hon till och gråter. Till saken, ska jag väcka henne medans hon går i sömnen eller INTE?? Jag har hört eller kanske läst att det kan vara farligt att göra det, därför har jag hitills låtit bli. Så lämna gärna en kommentar på vad ni tycker.. Då jag själv inte vet. Kollar ju självklart hela tiden så hon inte gör sig illa på något tills hon vaknar då hon alltid sover bredvid mig i min säng.

Så, tips tack! Kram på er :)


Kommentarer
Jessica

Alva brukar också gå i sömnen.

Jag tror att man inte ska prata så mycket med dom och leda tillbaka dom in i rummet. Man ska ju inte väcka den som går i sömnen.

2009-11-13 10:21:39
URL: http://thingelingan.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0