Ny domän!

Myy gaaad, jag har verkligen bloggtorka på riktigt men samtidigt känner jag att jag måste skriva ner något här iallafall, just för mina läsares skull! Bella sover och Felicia ligger bredvid mig och pillar sig i näsan fast jag tillrättavisar henne om hur äckligt det här.. frågar om hon hittar mycket guld i näsan, så som min Pappa frågade mig när jag var liten, JO säger hon, hehe gullunge.. hon är ju bara barnet. Har försökt få min man till att skaffa sig en egen blogg, men inte vill han det sen har jag även frågat om han vill gästblogga hos mig men inte det heller.. Ska även berätta åt er att jag inom en väldigt snar framtid, exakt när vet jag inte men jag medelar er såklart, jag kommer att byta adress till min blogg, så istället för www.lillmian.blogg.se så kommer den att heta www.lillmian.se så jag har köpt den domänen ;) Bra va? Så jag hoppas att mitt bloggande kommer blir mera seriöst, kommer att kännas mer som mitt "eget", förstår ni? Jo, det gör ni.

Ska även tippsa er om lite bra bloggar jag läser, dagligen.. flera gånger om dagen. Inte skräp bloggar som kissie, dessie.. jo jag läser dom också, just för att få ett gott skratt, och ett gott skratt förlänger livet, right?

Dom här bloggarna är bara en minimal del av dom jag läser varje dag! :

www.blondinbella.se Isabella Löwengrip, sveriges största bloggerska!
www.fokis.se Hon vann 3 priser på BlogAwards2009, dessutom skriver hon om intressanta saker!
www.bloggfamiljen.se Där läser jag Hannah Graafs blogg och hennes killes blogg pappabloggen.
www.kenzas.se Helt enkelt en bra blogg, lite av allt.. Ingen svammel blogg!
www.elinn.blogg.se Min kusin, kan vara kul ibland att läsa om vädret i Kiruna och om hennes bilfärder, eller varför inte läsa om när hennes Pappa "min farbror" som är rörmokare lagar rör med tuggummi.. Hehe :)

Där har ni ett litet axplock ur dom jag läser.

 



Och bloggarna som skriver för att provocera andra, I hate it! Nej, jag är inte avundsjuk!

www.kissies.se  och  www.desireenilsson.blogg.se och www.paow.se

Rena rama skämten ala 2009!

Nu ska jag kolla på programmet Halv Åtta Hos Mig som börjar om bara några få minuter!
Hejsålänge.






Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0