Nyklippt och fin!

Hejhopp, har varit tjorv med internet så har inte kunnat uppdatera förens nu och segt går det också. Nåväl, jag är ju inne så. Idag har Felicia klippt sig också, eller ja Maj gjorde det åt henne snäll som hon är sen vart det superfint också.. och en till sak, välbehövligt med andra ord! Karln har försökt fixa igång min bluetooth som jag gnäller om jämt och ständigt men det fungerade inte så nu måste jag börja leta fram min sladd till datorn så att jag kan föra över bilder, har varit lite tomt på det på senaste tiden.. Har ju fotat Felicia medans hon vart klippt sen resultatet efteråt. Funderar iaf på en dusch nu sen invänta att Arga Snickaren börjar!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0