Ropa inte hej..

Jag börjar tro på det där med att inte ropa "hej" förens man är över bron, i förra inlägget skrev jag att båda barnen somnat.. Felicia vaknade, så nu ligger hon här bredvid mig klarvaken.. Hoppas verkligen hon somnar sen, jag har iallafall hunnit ta mig en dusch och innan det var jag och hyrde en film jag kanske tänkte kolla ikväll.. Haha, vet ni vad gulleungen sa nu? "Mamma, jag är jättetrött", jag svarade med "Ja men då får du sova" till svar fick jag ett "nä".. Hon är så duktig som förstår allt och har börjat prata flerordsmeningar. Nu ska jag iallafall fortsätta läsa lite bloggar under reklamen av reprisen Ensam Mamma Söker..

Vad gör ni ihelg?

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0