Rumpan bar!

Har inte orkat blogga något imorse, har liksom inte haft något vettigt att skriva heller.. passar på att göra det nu när karln åkt iväg för att småhandla lite, sen vet jag att han just läst min blogg och inte kommer göra det på ett tag nu också. Haha. Tänkte berätta en kul grej.. Kan börja med att säga att min man är vädligt glömsk av sig när det gäller saker och ting. Men idag var det droppen, jag garvade som aldrig förr..

Bella hade gjort nummer 2, han tog bort pyjamasen, torkade rent och allt. La henne i sängen bredvid mig för lite morgonmys.. hon lägger sig på mage, jag upptäcker att hon inte har någon blöja på sig. Så han hade bara tagit på henne pyjamasen igen UTAN blöja!! Herregud, tur att hon inte gjorde något i sängen för han hade då inte orkat byta sängkläder utan låtit mig göra det. Hehe, slarver!





Sitter iallafall här nu med Felicia som är astrött och som vägrar sova, inget duger alls.. Inte något, sesse vill hon ha men när jag ger henne då biter hon mig bara. Säger åt henne, då blir hon arg och blir ledsen. Jag själv är också jättetrött fast jag fått sova ut imorse lite mer än vanligt.

Ska ta och pröva lägga damen nu iallafall, sen ger jag upp..

Kommentarer
Tilda



Wille tackar och bockar :) Han brukar prata med om henne också :) hehe

2009-11-14 17:10:51
URL: http://entuss.blogg.se/
Tilda

Vad kul :) Jag har sett att dom brukar leka ihop också, fast det var ett tag sedan. . men före sommaren någongång så satt dom båda i kärran tillsammans medans något äldre barn cyklade runt med dom, dom var så söta då ! :)

2009-11-14 18:38:27
URL: http://entuss.blogg.se/
Tilda

Nåå, dom är så söta dom små liven :)

Jodå, helt suverän, kan inte klaga. Wille har myst då det har sjungits för honom och han har fått öppna massa paket och bara att få sitta bredvid och se honom så glad är nog för mig, det har varit jätte kul :)

2009-11-14 20:21:45
URL: http://entuss.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0