Störande grannar, hehe

Nu sover Felicia iallafall, men Bella är vaken. Enligt henne duger jag aldrig utan det är verkligen Pappas lilla flicka.. Bellabuus! Kom på att man inte kan sova nu för kl åtta börjar ju Ullared, måste nästan kolla det. Tror jag. Kanske.

Tänkte iallafall visa er lite roliga lappar jag hittat på google som folk hängt upp till sina grannar. Ni vet ju hur mycket mina grannar gjort mig galen? Med tvättstugan, tiderna, spela tokhög musik..

Så här kommer lite roliga bilder, hoppas att ni kan se vad som står.. :)














Haha, några lappar skrattar man extra mycket år.. vissa är verkligen roliga eller så är det bara jag som har dålig humor.


Kommentarer
Linda

Haha, du är inte ensam, jag tycker sånt här är jätteroligt =)

dem två översta var ju klockrena.

2009-11-30 19:17:07
URL: http://lillyz.blogg.se/
Jessica

HAHAHA! Dom där lapparna var ju bra :P

2009-12-01 10:10:07
URL: http://thingelingan.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0