Svar på tal till den "anonym" jolt cola drickaren!

Haha, jag fick världens sötaste kommentar nyss! Ååååh, jag måste bara visa er :) Älskar sådana här glädjespridare!

Kommentaren: snaka fan inte gójja du till andra om mig

1: DU kan INTE stava, dyslexi kanske?
2: Du är anonym, vilket gör det hela mycket roligare med tanke på att du är livrädd för att visa vem du egentligen är!
3: Du är säkert en liten minifjortis som sitter bakom din dator och dricker jolt cola, finnar i hela ansiktet, ditt rum stinker skit. Oj, kom jag åt fel knapp nu? Hehe
4: Skriv din blogg/mail adress så ska du få se att du får en mycket trevligare respons från mig!

Passar inte mig blogg för just dig, så tvingar jag dig inte att läsa. Och en till sak, vill jag snacka skit så gör jag det av rätt anledning.. det är min mun, min blogg, mitt tangentbord m,m.. Kommentera igen, det glädjer mig!


Vissa speciellt utvalda människor känns verkligen som en pinne i röven ibland, tycker inte ni det?

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0