Tack och godnatt!

Vissa hade man kunnat ge en käftsmäll utan att ens behöva fundera en endaste nanosekund efteråt om varför. Hela dagen har varit ett rent helvete, jag hatar att ha denna röda vecka, jag svettas frenetiskt mycket.. så mycket som jag gjorde under mina graviditeter. Jag blir äcklad. Jag tackar gud, om han nu finns för att mina små hjärtan somnade på en röd utan att bråka och tjafsa en endaste minut. Tack! Det är bara skit på tv, desperata hemmafruar är ju just nu.. Förstår inte riktigt vad som är så värst intressant med det programmet? Folk blir som helt paralyserade och får inte störas under några omständigheter när dom tittar. Jag är ju en mer, ja vad fan heter det.. skitsamma, men ni vet en sådan som bara äälskar program som Ullared, sen dokumentärer av alla dess slag. Desp. hf, gossipgirl, the city, the hills.. blaaaaaaahaaaaaaaaaa, det låter som jag vet fan inte vad i mina öron. Jovars, snart Lördag. Jag längtar lika mycket som barn gör när dom väntar och längtar tills tomten kommer, då är nämligen röda veckan över. 7 dagar, även det tackar jag för. Funderar på om man ska kolla den nya Wallander filmen som vi har, den absolut nyaste som kommit ut men som jag totalt glömt bort vad den heter.. Frågan är bara om jag törs titta på den ensam, nervös som jag är. Grät som en liten bebis när jag var liten och kollade på baywatch för att en båt brann! Ja herre, nu bölar jag samtidigt som jag kollar på mina barn. Glädje, lycka, leenden.. Jag älskar dom! Röda veckor, skit på tv vem bryr sig egentligen.. jag kan sitta och titta i flera minutrar på barnen när dom sover, mina två vackra hjärtan!

Mitt hjärta tillhör er.


Godnatt!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0