Tror ni jag kunde låta bli?

Jag kunde verkligen inte låta bli att beställa hem denna pyjamas, varsin åt flickorna. Den är ju hur fin som helst, dessutom superbillig! 69 kr bara! Från www.iob-butiken.se Så dom fickvarsin, en i storlek 80 och den andra i 86.. Så när Felicia har växt ur sin så har Bella en till :) Fick ju inte bodysarna och den andra pyjamasen denna vecka, hoppas på nästa! Några av plaggen får bli julklappar, ju mer att öppna desto roligare! Såklart vart det rosa pyjamasar, den som visas på bilden!



Hörde att min Pappas tjej Stina redan fixat upp julgardiner och allt som hör till, så om ni tycker jag är tidig så har ni fel. Ihelgen ska julgranen upp, karln håller verkligen inte med mig men jag får övertala honom! Måste först bara gå igenom alla våra 3 förråd och se om jag hittar den, nya julgardiner måste jag verkligen köpa. Som jag skrev tidigare så tvättade jag dom andra en enda gång och dom ser verkligen nötta ut och gamla.. sen kanske dollar har fått in lite nya ;) Får ringa min gamla boss och höra, får hon lägga undan dom finaste åt mig.. haha!

Jobbade ju på dollar två veckor efter att dom öppnade, måste säga att jag trivdes verkligen kanonbra! Där hade jag verkligen kunnat börja jobba igen :) Jobbade på lagret, prismärka varor sen köra ut varorna till dom olika sektionerna som dom heter!


Nånå, nu ska jag göra annat! Hejsålänge..




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0