Trött och slut

Jag är så jävla trött, så jävla less.. helt slut i kroppen. Bella sover iallafall, tacka för det. Ungarna har bråkat heeela kvällen!! Man får säga åt dom en gång i kvarten att sluta bråka, sen går det en stund så har dom glömt bort vad man just sa. Direkt Felicia har somnat så ska jag sova.. och jag hoppas det är snart! Är så jävla trött, hade inte klagat om man hade fått sova tio timmar i streck. Men det kan man ju drömma vidare om! Håller redan nu på att somna nästan framför datorn. Vi har iallafall, efter många om och men satt upp den där jävla julgranen! Ni vet dom där ljusen man har på granen, alltid alltid trassel.. spelar ingen roll om man rullar ihop dem fint och ordentligen när man tar ner granfan för när dom ska upp igen så är det lika mycket trassel ändå. Tog bara över en timme att fixa granen, gav upp en gång med en låååååång paus..sen tog jag tag i skiten igen. Nu är det bara jul gardiner kvar i köket och tv rummet, orkar verkligen inte börja fixa i alla andra rum. Nej.

Nu ska jag fortsätta kolla tv och bara ta det lugnt.. tackochhej!


Sovsågott förresten! Kram

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0