..2009 - 10 - 12 ..

Godmorgon, eller jag morgonen har ju varit och farit! Har just gett vårat matvrak lite mat, hehe Bella såklart! Ska snart börja med lunchen åt oss! :) Har även fått Felicias overall idag.. så ska nog hämta ut den sen, eller ja när jag orkar. Haha! 354 kr med frakt är ju faktiskt billigt!

För övrigt så håller jag på att bli heelt tokig här hemma, båda barnen har inte lyssnat en enda sekund på mig från att dom vaknar tills nu! Hoho ;o)



Justdet, höll nästan på att glömma.. Bella blir ju 7 månader idag ;) Inte länge kvar tills gumman blir 1 år, hihi..

I Mars månad -2010 ser det ut såhär för oss!

9:e Mars - Jag och karln har varit gifta i 3 år!
12:e Mars - Isabella 1 år
25:e Mars - Karln blir 30 år





Kram på er! ♥


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0