20091014

Hejhallå, nu vankas det mat snart.. Köttbullar/potatis/gräddsås :) Gott! Har även hämtat ut Felicias paket, overallen såklart! Sen även mitt paket från Ginza som innehöll en film! Tack Morfar för overallen ;)

Vi fick även besök också nyss från Jokkmokk, Mattis Moster med man kom förbi med en sak åt barnen! En riktigt snabb visit på en minut sen skulle dom hem igen. Dom är så trevliga :)


Funderar på om man ska ta och svabba golven här senare, om jag orkar! Dammsög gjorde jag igår eller om det var i förrgår så det ids jag då inte göra. Men skura golven, oooooooohja att det behövs! Hehe.. Snuskisnuski!



Jaja, nu är det middag iallafall sedan får vi se! Kram på er mina söta läsare.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0